Safe Mode: On
The forces arising in rear-end collisions are generally high...

Isn't stupid driver?

Loading the player ...
Embed CodeSwitch Player
Plays: 880 (Embed: 0)


Added: Aug-9-2012 Occurred On: Aug-9-2012
By: CarlosPires1974
In:
WTF
Tags: rear, collision, bike
Views: 1871 | Comments: 15 | Votes: 1 | Favorites: 0 | Shared: 0 | Updates: 0 | Times used in channels: 2
You need to be registered in order to add comments! Register HERE
Sort by: Newest first | Oldest first | Highest score first
Liveleak opposes racial slurs - if you do spot comments that fall into this category, please report them for us to review.
  • Comment of user 'fookalah' has been deleted by author (after account deletion)!
  • Is the scooter so heavy it can't be moved out of the roadway??

    Posted Aug-9-2012 By 

    (2) | Report

  • Seriously?! Get that piece of shit out of the road!

    Posted Aug-9-2012 By 

    (2) | Report

  • lmao nice scooters girls! man up! you're wannabe Italians! get a fucking Ducati or Aprilia!!!

    Posted Aug-10-2012 By 

    (2) | Report

  • car driver's fault, technically, but, tbh on a bike i would not have let the pedestrian go for precisely this reason.

    people are shit at noticing what bikes are doing, stay predictable.

    look at the help and thanks the pedestrian offered, not worth it imho

    ALSO, those blue 'important people' flashing lights in russia are FUCKING STUPID. get rid of them.

    Posted Aug-9-2012 By 

    (1) | Report

  • Comment of user 'brontemark' has been deleted by author (after account deletion)!
  • I didn't see stupidity at all; what I saw was an acute awareness that the guy getting on the bus was gonna get hit because it looked like the bus/tram was pulling over; he had no alternative but to stop.

    Posted Aug-9-2012 By 

    (1) | Report

    • Comment of user 'the wedge' has been deleted by author (after account deletion)!
  • ya he's stupid for drivin that lame ass scooter

    Posted Aug-9-2012 By 

    (1) | Report

  • He said "I'm sorry I'm sorry Vodka Sorry. Are you alrivodka? Ok vodka.."

    Posted Aug-9-2012 By 

    (0) | Report

  • Comment of user 'manontherun111' has been deleted by author (after account deletion)!
  • Thank fuck for being able to FF the video

    Posted Aug-9-2012 By 

    (0) | Report

  • Comment of user 'the wedge' has been deleted by author (after account deletion)!
  • So in Russia you don't move your scooter out of the fucking road after an accident? Bunch of retarded.

    Scooters are definitely for faggots.

    Posted Aug-10-2012 By 

    (0) | Report

  • Where is the Cross Walk ??...

    Posted Aug-10-2012 By 

    (0) | Report