Safe Mode: On
Big old man brown trout caught ice fishing

Man I thought it was cold here right now; nice fish but.

Loading the player ...
Embed CodeSwitch Player
Plays: 1438 (Embed: 0)

Added: Jun-10-2012 Occurred On: Jun-10-2012
By: PocoBueno
In:
Sports
Tags: brown trout, ice fishing
Location: Canada (load item map)
Views: 2158 | Comments: 40 | Votes: 3 | Favorites: 0 | Shared: 0 | Updates: 0 | Times used in channels: 2
You need to be registered in order to add comments! Register HERE
Sort by: Newest first | Oldest first | Highest score first
Liveleak opposes racial slurs - if you do spot comments that fall into this category, please report them for us to review.
  • Never enjoyed ice fishing.
    Too cold. I do my fishing in the other three seasons of the year.
    That being said, there ain't nothing tastier than lake trout, brown or rainbow, damn good eatin. The best, as far as I'm concerned.... especially when grilled up over an open fire with garlic, mayo and butter.

    Oh man my gut just snarled at me, time for a snack.

    :/

    Posted Jun-10-2012 By 

    (2) | Report

    • @michael567

      lmao... so hold on I get the recipe apart from the Mayo bit; how the fuck does that work

      Posted Jun-10-2012 By 

      (1) | Report

    • @PocoBueno

      Smother the foil you wrap the fish in with dollops of mayo and butter, sprinkle crushed garlic and... oh dammit, alright (you forced it out of me with that avi of yours LOL) a few generous dashes of real lemon juice (salt and pepper to taste), grill lightly on a spit stick over an open fire and voila, food fit for both men and gods, depending on how many Guinness you've had before judging yourself as such or either

      :P

      LOL

      Cheers.

      Posted Jun-10-2012 By 

      (4) | Report

    • @michael567

      omfg, I gotta get me a fish :) Thanks mate

      Posted Jun-10-2012 By 

      (1) | Report

    • @michael567
      Man I just finished dinner and you made me hungry again >_>

      Posted Jun-10-2012 By 

      (1) | Report

    • @PocoBueno

      LMFAO at your avi again brother.
      Reminds me of the time I actually set off a smoke alarm dropping a "trout in the bog" at a buddy's cottage up in Lake of Bays, Ontario, after a night of gorging on venison, moose, bear and beer (and whisky and wine and Napoleon Brandy and god only remembers what else).

      We call the place Chateau Chundar.
      Shoulda called it Chateau Blackfly or Monte Mosquito, though, we gave more blood than the Red Cross, I managed to eventually collapse in a More..

      Posted Jun-10-2012 By 

      (1) | Report

  • eat'm

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • Lol here is the link of TexasHoldem claiming its him in the video catching the trout....what a loser..seriously....http://www.liveleak.com/view?i=b8a_1338857533

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • Comment of user 'WoE' has been deleted by author (after account deletion)!
  • Comment of user 'Amusing' has been deleted by author (after account deletion)!
  • Comment of user 'HeyMaker84' has been deleted by author (after account deletion)!
    • @HeyMaker84

      Last I heard of him he complimented me on knowing the Inuit word for "Grandmother," though he corrected my possessives, I'd said "my grandmother" as opposed to just "grandmother," haven't heard from him since.
      Good guy, even if he corrected me, LOL, some great posts.

      Posted Jun-10-2012 By 

      (0) | Report

  • Amateurs..

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • Of coarse he wants to eat it. I never saw a oriental pass up the chance to kill a fish. I must give credit cuz they dont waste a bit of the fish. Any living creature exposed or trapped in the tide pools at low tide are as good as dead if a oriental family happens to be on the prowl. The only thing that could save a creature in the tide pools from ending up in the mouth of a oriental is high tide or a tsunami.

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • DAYUM. That is one nice German brown.

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • Nice catch! Prefer rainbow trout for some reason though.

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • ok... love the trout, nice size. but the rest kind of sucks.
    i mean, i like my fishing with a big man rod, and open running water/rapids.
    this peering into a little ten inch hole, with a little kids rod just doesnt cut it.

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • for sum reason i was expecting him to pull up a turd and brown trout was a reference to poop but i was completely wrong...

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

    • Comment of user 'dlk2002' has been deleted by author (after account deletion)!
  • Personally ... I think I'd have let it go ... but kept the memories and photos forever.

    Trout in the UK never seem to taste as good as they look ... a bit earthy and dull.

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • Lol, texasholdem dumbass had this posted and said on the description that it was him ice fishing! Hahahahahahahahahahahahhahh! What a fucking loser! Who does that? Who finds a video of other people ice fishing, and puts on the description tht it's yu fishing?! LOL!

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • Good looking fish.

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • nice catch

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • WOW. I wanna go there

    Posted Jun-10-2012 By 

    (0) | Report

  • dang!

    Posted Apr-29-2013 By 

    (0) | Report

  • Wow, that isĀ huge..

    Posted Aug-24-2013 By 

    (0) | Report