Safe Mode: On
Advertisers
  • Sort by: Newest first | Oldest first | Highest score first
    • You look weird lol

      Posted Aug-15-2007 By 

      (0) | Report

    • yo, hows it been?

      Posted Sep-18-2007 By 

      (0) | Report

    • timethious: "
      GREENHAT591: "
      timethious: "I think you may be guilty of copyright infringement. hahaha
      http://www.liveleak.com/view?i=a42_1190006449"
      Funny, Mr. timethious, she made a very polite comment to your thread and now you relegate to this? What copyright/infringement was broken?


      "
      You will see that I left a link to what I was talking about. You will also see that I added "hahaha" to the end of my comment so that she would know that I was joking based on OUR conversation. YOU need to STFU and mind your own business. You have no validity and know More..
      I just read the comments as I've not been around lately.

      I take your comment in the humor it was meant Timethious and I get a kick out it. :D Copyright infringement indeedy! LOL

      But don't swing so hard on GreenHat, he's just watching out for me being the gentleman that he is. Don't fret. ;)

      Posted Oct-22-2007 By 

      (0) | Report

    • Please try to keep that squirrel of yours restrained during Halloween. It pains me to imagine the traumatic and potentially life altering experiences which unsuspecting children might have to endure should an unfortunate mishap occur. It's quite distressing to ponder the intimate details a police report would contain, though the thought of how you might attempt to explain the event, and it's surrounding circumstances, does strike me as being somewhat amusing. :D. Keep yourself well Kyosho, and t More..

      Posted Oct-31-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey sweetheart, hope all is well today. ;)

      Posted Nov-12-2007 By 

      (0) | Report

    • Thank you!
      You are very nice. Have a great weekend.

      Posted Nov-16-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey sweetheart, Happy thanksgiving!

      ;) mmmmm mmmm mmmmmmmm

      Posted Nov-22-2007 By 

      (0) | Report

    • Thanks for the Thanksgiving wishes. I'm a little late as I've stayed offline for the past week.

      Posted Nov-29-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey Kyo!

      Hope all is well...

      RM

      Posted Dec-4-2007 By 

      (0) | Report

    • KYOSHOFIEND: "
      noshoes4me: "honey, i told you if you picked the toilet that shoots water up my ass, i would get to pick the sink design...
      "
      LMAO!!! Okay Baby, if I can have my tickle trickler, then you can have a sink you can sink into. :D"
      ive been bested!
      you are the greatest!!!

      your other pea..

      Posted Dec-7-2007 By 

      (0) | Report

    • hi hon,
      thinking this might be a good picture to show the decorator... what do you think?? (same carpet as well??)

      http://www.waterbeds.com/images/round%20beds/RoundBed-2-550.jpg

      Posted Dec-10-2007 By 

      (0) | Report

    • LMAO Thanks Sluggoo...can always count on you to make my day with laughter. Cheers!

      LOVE the piggy joke....LMAO!!!!

      Posted Dec-17-2007 By 

      (0) | Report

    • You too KYO - hope all is well for you and yours!

      -S

      Posted Dec-21-2007 By 

      (0) | Report

    • uh, maybe i should have mentioned that i need to know how to play. lol

      Posted Dec-24-2007 By 

      (0) | Report

    • thanks ma'am

      Posted Dec-28-2007 By 

      (0) | Report

    • that's a crazy avatar you have is that you when your coked out?

      Posted Aug-16-2007 By 

      (0) | Report

    • LOL! it was along search, but i think i may have just found my next tatoo:)

      Posted Sep-18-2007 By 

      (0) | Report

    • All is right in the world! Kyosho is BACK! Great to see you back in the trenches!

      OBTW, we lost "a libertarian". He officially retired from LL. :(

      Posted Oct-22-2007 By 

      (0) | Report

    • happy boo day kyosho,

      may all your treats be sweet and your
      tricks be fun.

      noshoes

      Posted Oct-31-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey QT!
      That avtr .... lol ....

      Posted Nov-12-2007 By 

      (0) | Report

    • rofl...do ya think we are the tag team in causing trouble?....hahahah Hey kyo, I like the way you think...kinda a lot like me.....good fun with the bantering, I wish I could see some of those male faces for real.....rofl!!!

      Posted Nov-17-2007 By 

      (0) | Report

    • Hi there! Happy Thanksgiving to you!

      Posted Nov-22-2007 By 

      (0) | Report

    • My current avatar just made Santa Piggy into a Christmas ham for LOI13's dietary requirements! I just saw the picture and love the composition (after a little editing) I also realized it was a little too early for Santa pig!

      It's been a great week for you in the threads and I dig the smack you have righteously delivered to the deserving blithering idiots!

      Posted Nov-29-2007 By 

      (0) | Report

    • errrr,is that really you?shazzam!Im glad Ive been so nice to you all this time :) hope your day finds you well,first day in awhile im not working in the rain,cheers!!

      Posted Dec-4-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey babe, stoppin in to say "HI", hope your having a great weekend. It's nice and sunny here, feels good. Love ya! Later.

      Posted Dec-8-2007 By 

      (0) | Report

    You need to be registered in order to add comments!

  • Sort by: Newest first | Oldest first | Highest score first
    • You look weird lol

      Posted Aug-15-2007 By 

      (0) | Report

    • yo, hows it been?

      Posted Sep-18-2007 By 

      (0) | Report

    • timethious: "
      GREENHAT591: "
      timethious: "I think you may be guilty of copyright infringement. hahaha
      http://www.liveleak.com/view?i=a42_1190006449"
      Funny, Mr. timethious, she made a very polite comment to your thread and now you relegate to this? What copyright/infringement was broken?


      "
      You will see that I left a link to what I was talking about. You will also see that I added "hahaha" to the end of my comment so that she would know that I was joking based on OUR conversation. YOU need to STFU and mind your own business. You have no validity and know More..
      I just read the comments as I've not been around lately.

      I take your comment in the humor it was meant Timethious and I get a kick out it. :D Copyright infringement indeedy! LOL

      But don't swing so hard on GreenHat, he's just watching out for me being the gentleman that he is. Don't fret. ;)

      Posted Oct-22-2007 By 

      (0) | Report

    • Please try to keep that squirrel of yours restrained during Halloween. It pains me to imagine the traumatic and potentially life altering experiences which unsuspecting children might have to endure should an unfortunate mishap occur. It's quite distressing to ponder the intimate details a police report would contain, though the thought of how you might attempt to explain the event, and it's surrounding circumstances, does strike me as being somewhat amusing. :D. Keep yourself well Kyosho, and t More..

      Posted Oct-31-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey sweetheart, hope all is well today. ;)

      Posted Nov-12-2007 By 

      (0) | Report

    • Thank you!
      You are very nice. Have a great weekend.

      Posted Nov-16-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey sweetheart, Happy thanksgiving!

      ;) mmmmm mmmm mmmmmmmm

      Posted Nov-22-2007 By 

      (0) | Report

    • Thanks for the Thanksgiving wishes. I'm a little late as I've stayed offline for the past week.

      Posted Nov-29-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey Kyo!

      Hope all is well...

      RM

      Posted Dec-4-2007 By 

      (0) | Report

    • KYOSHOFIEND: "
      noshoes4me: "honey, i told you if you picked the toilet that shoots water up my ass, i would get to pick the sink design...
      "
      LMAO!!! Okay Baby, if I can have my tickle trickler, then you can have a sink you can sink into. :D"
      ive been bested!
      you are the greatest!!!

      your other pea..

      Posted Dec-7-2007 By 

      (0) | Report

    • hi hon,
      thinking this might be a good picture to show the decorator... what do you think?? (same carpet as well??)

      http://www.waterbeds.com/images/round%20beds/RoundBed-2-550.jpg

      Posted Dec-10-2007 By 

      (0) | Report

    • LMAO Thanks Sluggoo...can always count on you to make my day with laughter. Cheers!

      LOVE the piggy joke....LMAO!!!!

      Posted Dec-17-2007 By 

      (0) | Report

    • You too KYO - hope all is well for you and yours!

      -S

      Posted Dec-21-2007 By 

      (0) | Report

    • uh, maybe i should have mentioned that i need to know how to play. lol

      Posted Dec-24-2007 By 

      (0) | Report

    • thanks ma'am

      Posted Dec-28-2007 By 

      (0) | Report

    • that's a crazy avatar you have is that you when your coked out?

      Posted Aug-16-2007 By 

      (0) | Report

    • LOL! it was along search, but i think i may have just found my next tatoo:)

      Posted Sep-18-2007 By 

      (0) | Report

    • All is right in the world! Kyosho is BACK! Great to see you back in the trenches!

      OBTW, we lost "a libertarian". He officially retired from LL. :(

      Posted Oct-22-2007 By 

      (0) | Report

    • happy boo day kyosho,

      may all your treats be sweet and your
      tricks be fun.

      noshoes

      Posted Oct-31-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey QT!
      That avtr .... lol ....

      Posted Nov-12-2007 By 

      (0) | Report

    • rofl...do ya think we are the tag team in causing trouble?....hahahah Hey kyo, I like the way you think...kinda a lot like me.....good fun with the bantering, I wish I could see some of those male faces for real.....rofl!!!

      Posted Nov-17-2007 By 

      (0) | Report

    • Hi there! Happy Thanksgiving to you!

      Posted Nov-22-2007 By 

      (0) | Report

    • My current avatar just made Santa Piggy into a Christmas ham for LOI13's dietary requirements! I just saw the picture and love the composition (after a little editing) I also realized it was a little too early for Santa pig!

      It's been a great week for you in the threads and I dig the smack you have righteously delivered to the deserving blithering idiots!

      Posted Nov-29-2007 By 

      (0) | Report

    • errrr,is that really you?shazzam!Im glad Ive been so nice to you all this time :) hope your day finds you well,first day in awhile im not working in the rain,cheers!!

      Posted Dec-4-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey babe, stoppin in to say "HI", hope your having a great weekend. It's nice and sunny here, feels good. Love ya! Later.

      Posted Dec-8-2007 By 

      (0) | Report

    You need to be registered in order to add comments!


  • Sort by: Newest first | Oldest first | Highest score first
    • You look weird lol

      Posted Aug-15-2007 By 

      (0) | Report

    • yo, hows it been?

      Posted Sep-18-2007 By 

      (0) | Report

    • timethious: "
      GREENHAT591: "
      timethious: "I think you may be guilty of copyright infringement. hahaha
      http://www.liveleak.com/view?i=a42_1190006449"
      Funny, Mr. timethious, she made a very polite comment to your thread and now you relegate to this? What copyright/infringement was broken?


      "
      You will see that I left a link to what I was talking about. You will also see that I added "hahaha" to the end of my comment so that she would know that I was joking based on OUR conversation. YOU need to STFU and mind your own business. You have no validity and know More..
      I just read the comments as I've not been around lately.

      I take your comment in the humor it was meant Timethious and I get a kick out it. :D Copyright infringement indeedy! LOL

      But don't swing so hard on GreenHat, he's just watching out for me being the gentleman that he is. Don't fret. ;)

      Posted Oct-22-2007 By 

      (0) | Report

    • Please try to keep that squirrel of yours restrained during Halloween. It pains me to imagine the traumatic and potentially life altering experiences which unsuspecting children might have to endure should an unfortunate mishap occur. It's quite distressing to ponder the intimate details a police report would contain, though the thought of how you might attempt to explain the event, and it's surrounding circumstances, does strike me as being somewhat amusing. :D. Keep yourself well Kyosho, and t More..

      Posted Oct-31-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey sweetheart, hope all is well today. ;)

      Posted Nov-12-2007 By 

      (0) | Report

    • Thank you!
      You are very nice. Have a great weekend.

      Posted Nov-16-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey sweetheart, Happy thanksgiving!

      ;) mmmmm mmmm mmmmmmmm

      Posted Nov-22-2007 By 

      (0) | Report

    • Thanks for the Thanksgiving wishes. I'm a little late as I've stayed offline for the past week.

      Posted Nov-29-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey Kyo!

      Hope all is well...

      RM

      Posted Dec-4-2007 By 

      (0) | Report

    • KYOSHOFIEND: "
      noshoes4me: "honey, i told you if you picked the toilet that shoots water up my ass, i would get to pick the sink design...
      "
      LMAO!!! Okay Baby, if I can have my tickle trickler, then you can have a sink you can sink into. :D"
      ive been bested!
      you are the greatest!!!

      your other pea..

      Posted Dec-7-2007 By 

      (0) | Report

    • hi hon,
      thinking this might be a good picture to show the decorator... what do you think?? (same carpet as well??)

      http://www.waterbeds.com/images/round%20beds/RoundBed-2-550.jpg

      Posted Dec-10-2007 By 

      (0) | Report

    • LMAO Thanks Sluggoo...can always count on you to make my day with laughter. Cheers!

      LOVE the piggy joke....LMAO!!!!

      Posted Dec-17-2007 By 

      (0) | Report

    • You too KYO - hope all is well for you and yours!

      -S

      Posted Dec-21-2007 By 

      (0) | Report

    • uh, maybe i should have mentioned that i need to know how to play. lol

      Posted Dec-24-2007 By 

      (0) | Report

    • thanks ma'am

      Posted Dec-28-2007 By 

      (0) | Report

    • that's a crazy avatar you have is that you when your coked out?

      Posted Aug-16-2007 By 

      (0) | Report

    • LOL! it was along search, but i think i may have just found my next tatoo:)

      Posted Sep-18-2007 By 

      (0) | Report

    • All is right in the world! Kyosho is BACK! Great to see you back in the trenches!

      OBTW, we lost "a libertarian". He officially retired from LL. :(

      Posted Oct-22-2007 By 

      (0) | Report

    • happy boo day kyosho,

      may all your treats be sweet and your
      tricks be fun.

      noshoes

      Posted Oct-31-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey QT!
      That avtr .... lol ....

      Posted Nov-12-2007 By 

      (0) | Report

    • rofl...do ya think we are the tag team in causing trouble?....hahahah Hey kyo, I like the way you think...kinda a lot like me.....good fun with the bantering, I wish I could see some of those male faces for real.....rofl!!!

      Posted Nov-17-2007 By 

      (0) | Report

    • Hi there! Happy Thanksgiving to you!

      Posted Nov-22-2007 By 

      (0) | Report

    • My current avatar just made Santa Piggy into a Christmas ham for LOI13's dietary requirements! I just saw the picture and love the composition (after a little editing) I also realized it was a little too early for Santa pig!

      It's been a great week for you in the threads and I dig the smack you have righteously delivered to the deserving blithering idiots!

      Posted Nov-29-2007 By 

      (0) | Report

    • errrr,is that really you?shazzam!Im glad Ive been so nice to you all this time :) hope your day finds you well,first day in awhile im not working in the rain,cheers!!

      Posted Dec-4-2007 By 

      (0) | Report

    • Hey babe, stoppin in to say "HI", hope your having a great weekend. It's nice and sunny here, feels good. Love ya! Later.

      Posted Dec-8-2007 By 

      (0) | Report

    You need to be registered in order to add comments!