Safe Mode: On
Advertisers

  • Sort by: Newest first | Oldest first | Highest score first
    • wow. yr pathetic

      Posted Jun-27-2012 By 

      (17) | Report

    • People who believe in chemtrails lack intelligence and critical thinking skills. Thanks for the thumbs down. Too bad for you they do not count anymore.

      Posted Jun-1-2012 By 

      (16) | Report

    • This dude is a total cunt. I don't think i've met a bigger troll on this site than this idiot.

      All he does is spread gibberish.

      Lets all hope he ends his life.

      Posted Dec-25-2012 By 

      (16) | Report

    • Your a fuckn dip shit loser for posting that gay ass walmart video.. wtf is wrong in your head...

      Posted Jun-30-2012 By 

      (14) | Report

    • Im blocking your stupid fucking troll ass right now. I have given you rope from bullshit before, and this time you hung yourself.
      You are a troll and a fuck head.

      Blocked.

      Posted Dec-13-2012 By 

      (13) | Report

      • @hamburger Total points 1077.20 Great Job Making it to THE TOP! cheers
        -
        Oh, You're Still a Bottom, in that Case:
        Mothers Day is Coming up.
        Get your Mom something she's wished
        she had gotten years ago! Cheers


        Posted May-6-2017 By 

        (2) | Report

    • Fag..

      Posted Jul-17-2012 By 

      (12) | Report

    • You are a stupid fu@k and you know it.......

      People like yourself are what is truly wrong with the world.....

      Posted Dec-4-2012 By 

      (12) | Report

    • I enjoyed that casting video

      Posted May-23-2012 By 

      (5) | Report

    • I hope sandy burned your city to the ground. Karmas a bitch.

      Posted Dec-8-2012 By 

      (4) | Report

    • Comment of user 'mostcallmeFLEX' has been deleted by author (after account deletion)!
    • Comment of user 'IIVXTII' has been deleted by author (after account deletion)!
      • Comment of user 'Nazel_Hut' has been deleted by author (after account deletion)!
    • Is that new avatar-circle......below the waist?

      lol

      Posted May-29-2012 By 

      (2) | Report

    • Comment of user 'zombiecorpse777' has been deleted by author (after account deletion)!
    • Subscribed ;3

      Cheers to you and yours!

      Posted Jun-24-2012 By 

      (-1) | Report

    • i subscribed to yer channel cuz you have kooth.

      cheers...

      Posted Dec-10-2012 By 

      (-3) | Report

    • Some interesting stuff :-)

      Posted May-27-2012 By 

      (-4) | Report

    • People seem to hate you. I can see why.

      Posted Mar-6-2013 By 

      (14) | Report

    • You are a fucking loser, and the reason why people still think that pot is bad for you, please, just kill yourself

      Posted Sep-29-2013 By 

      (11) | Report

    • Comment of user 'Death3159' has been deleted by author (after account deletion)!
    • Comment of user '2cr51' has been deleted by author (after account deletion)!
    • ... "one less human eater off the streets" ..? ... a read for you: "Statistically, the highest number of Dog bites in the UK come from Dachshund's (popularly known as sausage dogs). The Staffordshire Bull Terrier is often a victim of the media and is often stereotyped as ''vicious'' and ''aggressive''. However, according to statistics from the American Temperament Test Society, the Staffordshire Bull Terrier has the BEST TEMPERAMENT OF ANY BREED OF DOG, with a passing rate of 93.2 More..

      Posted Sep-21-2013 By 

      (-1) | Report

    • You'd stomp an unconscious person who poses little if any threat to you, terrible person.

      Posted May-14-2014 By 

      (6) | Report

    • Slice of putrid muslim poop.

      Posted Jul-2-2014 By 

      (4) | Report

    • jOOOOOOOO

      Posted Jul-30-2014 By 

      (3) | Report

    • Comment of user 'SuperTroll' has been deleted by author (after account deletion)!

    You need to be registered in order to add comments!